Manieren om positief wakker te worden

Breng je wel eens de nachten onrustig door? Heb je wel eens verontrustende dromen gehad of ben je net om 3 uur 's nachts wakker geworden met een geest die zo actief was dat je een slaappil moest nemen?

Hier zijn een aantal manieren om positief wakker te worden en elke dag de hele dag gelukkig, stressvrij en energiek te blijven.

De meeste mensen zullen zeggen dat ze hun dromen niet kunnen herinneren of dat ze helemaal niet dromen. We dromen allemaal meerdere keren tijdens de nacht. Je kunt je geest trainen om je dromen te onthouden door 's ochtends stil te liggen. Dromen weerspiegelen onze onbewuste gevoelens. Het is de moeite waard aandacht te schenken aan je onbewuste emotionele toestand, je zou verlicht kunnen zijn.

Het lichaam wakker maken is voor iedereen anders; sommige mensen hebben een langzamer ritme dan anderen. Als je gedachten op hol slaan, adem dan enkele minuten diep in. Als je liever zittend mediteert, rol dan langzaam uit bed en ga op een kussen zitten, met je rug tegen de muur of het bed en breng de tijd (in het begin 2 tot 5 minuten) rustig door.

Kies drie dingen waar je blij van wordt. Verander je mondhoeken in een grote glimlach. Je gelukkige gedachten zullen de hele dag op de voorgrond in je bewustzijn staan.

Je innerlijke klok begint je een duwtje te geven. Op dit moment begin je aan de dankbaarheidsfase van het wakker worden: noem vijf dingen waar je dankbaar voor bent en lach.

Negatieve gedachten hebben aan het begin van je dag is absoluut een groot risico voor je welzijn. Je brein wil eerst in de negatieve modus gaan. Het zit in de menselijke natuur om stil te staan ​​bij het negatieve. Weersta het negatieve en geef er een positieve draai aan. Verander het negatieve in iets positiefs.